2012. január 27., péntek

Első bejegyzés

Szeretem Oroszországot. Megmagyarázhatatlan okok miatt.
Szeretnék oroszul is megtanulni, illetve minél többet megtudni erről a különleges országról, és a bennük élő emberekről.
Mivel - sajnos - nincs lehetőségem ellátogatni oda, így neten keresztül próbál megismerni a nyelvet, a kultúrát, a vallást - filmeken, zenéken, képeken át, illetve egy orosz nyelvtankönyv segítségével :)

A blog nem hiszem hogy naponta fog frissülni, de az is előfordulhat, hogy egy nap több mint egy bejegyzés fog benne születni :) . Remélem sikerül majd érdemesen bemutatni innen a távolból ezt a csodálatos országot!

Fedor Alekseev - A Vörös tér Moszkvában c. festménye (1801)

7 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem Oroszországot^^ Sok sikert a bloghoz :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű! Én most ástam bele magam az Ulozhenie körüli időkbe. Sajna sok minden csak oroszul van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem irigyellek miatta Sorrow néni, de remélem azért sikerrel jársz :) !

      Törlés
  3. Á azért nem kell annyira részletesen, csak tudjam ki, mikor, kivel és ki ellen.:)Az egyik szereplőm onnan és abból az időkből származik, kell a háttérinfó:)

    VálaszTörlés
  4. Elvarázsolt a blogod. Észrevétlenül teltek a percek, órák...

    Bajzáth

    VálaszTörlés