2012. július 15., vasárnap

Rendbeszedett Facebook


A mai nap folyamán kicsit rendberaktam a blog FB-oldalát, így belegondolva követtem el néhány hibát ^^", azokat gyorsan korrigáltam...

Az Italok mappában már 3 kép is szerepel, eddig csak egy volt ott, a Vishnyovka, de úgy döntöttem hogy a Tea és a Vodka is bekerül mellé :)))

Emelett végignéztem az összes képet, hogy mindnél van-e képaláírás, ugyanis néha eléggé kibabrált az emberrel a FB, hiába írtam képaláírást, egyszerűen nem jelenítette meg, csak a képet, és sajnos ezt nem mindig vettem észre :(((

Harmadszorra pedig beállítottam, hogy a legújabb kép legyen mindig az adott album borítója, így nem csak az albumok sorrendje utal arra, ha valami új került fel a FB-ra :) ... Szerintem így sokkal feltűnőbb, főleg ha valaki esetleg csak a FB-ot szokta nézni, és az alapján jut el a Blogra.

Ezen kívül - bár ez inkább a blogra tartozik mint a FB-ra, de ide beírom - úgy döntöttem, hogy ha valamelyik nap történt valami Oroszországgal kapcsolatos dolog, akkor azt is ki fogom írni :) !

Egyébként nem felejtettem el az ortodox-témát, de egyszerűen hihetetlen, hogy minden nap rálelek valami klassz érdekességre, amit egyszerűen muszáj megosztanom veletek :D !!!

Remélem élvezitek egyébként, hogy napi egy új bejegyzés születik :))) !

Ó, igen, és azt hiszem hamarosan ki kell írnom még egy szavazást, ugyanis felmerült bennem egy kérdés, és nagyon kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is!

Kellemes vasárnap estét kívánok végül :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése